پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

شمس الدین: طولانی شدن مسابقات اذیت مان کرد| باید به فکر پپشتوانه سازی در بسکتبال باشیم

  • کد خبر: ۶۷۸۹۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
شمس الدین: طولانی شدن مسابقات اذیت مان کرد| باید به فکر پپشتوانه سازی در بسکتبال باشیم
تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان با قبول شکست در فینال برابر سپاهان به عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی شمس الدین سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران نوین سیرجان پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان و نایب قهرمانی لیگ دسته یک گفت: از آنجاییکه ما بازیکنان غیر بومی هم داشتیم طولانی شدن مسابقات کمی ما را اذیت کرد، چون از شهریور ماه یعنی حدود ۱۰ در حال تمرین و مسابقه دادن بودیم. تعدادی از بچه‌ها متاهل بودن و برایشان این دوری سخت بود. سخت می‌توان بازیکنان را در زمان طولانی مدت از لحاظ روانی و جسمانی آماده نگه داشت، اما با این حال هرکاری توانستم انجام دادم. یک جا‌هایی هم جوانی سپاهان از نظر بدنی خیلی تاثیرگذار بود. توپ‌ها از دست رفته ما را اذیت کرد. عدم تمرکز، خستگی و فرسایشی که در طول فصل بود باعث شد ببازیم.
او درباره دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هم گفت به سپاهان تبریک می‌گویم تیم بسیار خوبی بودند. تیم اراک و آتشی هم فوق العاده بودند و در مجموع به نظرم ۴ تیمی که بالا آمدند زحمات زیاد کشیده بودند. در نهایت این ۴ تا تیم خدمت به بسکتبال کردند و امیدوارم ماندنی باشند و تغییر و تحولات عجیب نداشته باشند، تیم‌های پایه آن‌ها هم فعال شوند.
شمس الدین در ادامه گفت: امیدوارم برای سوپر لیگ یک قانون بگذارند که در رده‌های پایه هم باشگاه‌ها تیم نوجوانان و جوانان خوب داشته باشند. باشگاه‌ها نباید فقط یک ویترین در لیگ برتر داشته باشند و باید به فکر پپشتوانه سازی هم باشند تا اقبال عمومی در شهرستان‌ها بیشتر شود.
او درباره بازی قبل هم گفت: بازی قبلی روز خیلی بد ما و روز خوب سپاهان بود. برخی مواقع این اتفاق می‌افتد، برای پویا تاجیک هم این اتفاق در بازی سوم افتاد. مربی تا جایی می‌تواند در بازی سکته بیاندازد. به هر حال من و بچه‌ها تمام تلاش مان را کردیم و
امیدوارم..
سرمربی سیرجان درباره ادامه همکاری با این تیم هم گفت: من فقط تمرکز روی امسال بود و نمیدانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم و امیدوارم این تیم در ادامه هم موفق باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->